Ny liten prinsessa

Kl 04:26 den 23 februari föddes sveriges nya tronarvinge. En liten prinsessa:) Det var vad jag hadde hoppats på. Runt igenom sverige firades det idag med prinnsess bakelse. Stort grattis till  kronprinsessanVictoria och Daniel :)
här nedan kommer ett stycke skrivet på msn starlounge om den lilla prinsessans födelse.

Drygt fem timmar senare, kl 06.20, meddelade hovets presschef  för den samlade mediekåren att prins Daniel gör sig redo att kommentera nattens händelser:

— Prins Daniel vill inte låta någon ombudsman berätta vad som har hänt de senaste timmarna utan han vill berätta själv vad han har varit med om.

Klockan 07.00 på morgonen kom prins Daniel ner i Karolinska sjukhusets entré och gjorde det första officiella uttalandet, med ett stort leende på läpparna.

— Välkomna hit, tack för ert intresse. Klockan 04.26 föddes en 51 cm lång, 3280 gram tung, väldigt söt prinsessa, berättade Daniel med ett stort leende.

— Mina känslor är lite all over the place. När jag gick nu ifrån rummet låg den lilla prinsessan på sin moders bröst och såg ut att ha det väldigt mysigt, så det var svårt att slita sig, fortsatte prinsen.

Han passade också på att tacka för allt stöd han och Victoria fått av svenska folket.


En bild på de nyblivna föräldrana och deras bebe :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beatriz

Jag är en 15 årig tjej (född mars 98) fyllde femton i mars

RSS 2.0