Raven tattoo ;) Eller??

Kändes lite underligt att gå ner på stan med den neranför nyckelnbenet,  Inte riktigt min vanliga stil :P
När jag kom ut ur mitt rum efter att ha målat på korpen (är målad med kajal penna och ögonskugga :P) så sa min mamma "Är den där fejk?" lite sådär fundersamt :) Vilket jag tyckte var lite skjojsigt eftersom jag hade varit inne på mitt rum, när skulle jag haft tid att skaffa den?? Plus jag skulle ju behöva hennes medgivande om jag ville skaffa en äkta :P
Vad tycker ni?? Ser den äkta ut eller ;)
 
Skulle gärna skaffa en tatuering när jag fyller 18 är inte riktigt säker på vad jag skulle vilja ha för motiv :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Beatriz

Jag är en 15 årig tjej (född mars 98) fyllde femton i mars

RSS 2.0